מהם מונחי היסוד בתחום הביטוח? מהם תפקידי סוכן הביטוח וצוות המשרד?
פוליסות רכב ודירה – מהי הפוליסה התקנית? מהם פרקי הפוליסה? סוגי הפוליסות מקיף, צד ג' חובה, מהם מסלולי הביטוח השונים וההבדל ביניהם? מהן הרחבות לפוליסה?
מהם עיקרי הכיסויים בפוליסות הנישה, בפוליסות עסק, בחבויות ובקבלנים?
פרקי הפוליסה, הרחבות, החרגות, תמחור, חישוב נטו וברוטו, סוגי פוליסות.
כיצד פונים לחברת הביטוח?
פניות בנושא הצעות מחיר, הנחות, חריגים, חידושים, שינויים בפוליסה.
פנייה נכונה באמצעות דואר אלקטרוני מקצרת תהליכים ומשיגה תשובות חיוביות.
מעקב ביצוע עד סיום התהליך ותיוק ו/או סריקה בתיק הלקוח.
מהי גובה העמלה של הסוכן? ואיפה הכי משתלם לי למכור?
בדיקת טבלת עמלות הסוכן, השוואה לעמלות במערכת חברת הביטוח ובחינת סדר העדיפויות של חברות הביטוח במשרדך.
"סט ניהול משרד" הכולל סט טפסים kit bit
צוות biTime פיתח שיטה לניהול משרד ביטוח הכוללת טפסים להתנהלות נכונה הכוללת תהלכי עבודה ברורים ומדויקים. בעזרת kit bit משרדך יעבוד ביעילות ובאחריות.
ליווי מקצועי של צוות המשרד בתחילת העבודה.
בקרה על התהליכים ועל ניהול המשרד, וכן ליווי צוות המשרד לעשייה יעילה ותקינה.
פגישות נוספות יתקיימו לפי הצורך.
כיצד נכון לגייס עובדים? גיוס עובדים כולל פרסום ברשתות חברתיות, שיתופי פעולה עם בכירים בענף הביטוח, איסוף קורות חיים של מועמדים, סינון מתמודדים והזמנה ליום ראיונות מרוכז.



