שירותי תפעול – כיצד יתבצע הטיפול בלקוח שלך?
הצעות מחיר לביטוח רכב, לדירה, לעסק, לקבלנים, לחבויות:
מענה טלפוני מהיר ומתן הצעות מחיר חדשות ואטרקטיביות.
אופן הטיפול בלקוח:
איסוף הנתונים לצורך מתן הצעת מחיר -> התנהלות מול חברות הביטוח -> איסוף המסמכים והפקת הפוליסה -> שליחה למבוטח -> תיעוד וסריקה בתיק הלקוח.
טיפול במקרה של תאונה, נזק או תביעה:
המבוטח שלך עשה תאונה?
אופן הטיפול בלקוח:
איסוף הפרטים והמסמכים -> העברה לחברת הביטוח -> ליווי המקרה עד תשלום הפיצוי למבוטח -> תיעוד וסריקה בתיק הלקוח.
בקשות לשינויים בפוליסת קיימת:
החלפת רכב או שינוי כתובת או שינוי סכומי ביטוח או שינוי כתובת.
אופן הטיפול בלקוח:
איסוף נתונים ומסמכים -> הפקה במערכת חברת הביטוח -> שליחה למבוטח -> תיעוד סריקה בתיק הלקוח.
טיפול בחידוש פוליסות:
התנהלות מול חברות הביטוח ומול המבוטח והכנת הצעה אטרקטיבית לחידוש הביטוח.
אופן הטיפול בלקוח:
הגשת הצעת מחיר לחידוש ביטוח -> הפקת הפוליסה -> שליחה למבוטח -> תיעוד וסריקה בתיק הלקוח.
בירור מצב גבייה לפוליסה:
הלקוח מבקש לברר נתוני גבייה ולקבל מידע על פוליסת הביטוח.
אופן הטיפול בלקוח:
מענה טלפוני מידי -> שליחה למבוטח -> תיעוד בתיק הלקוח.
דרישה להמצאת מסמכים:
הלקוח מבקש העתק פוליסה, תעודת חובה, אישור על תשלום, אישורי העדר תביעות.
אופן הטיפול בלקוח:
מענה ושליחה למבוטח -> תיעוד בתיק הלקוח.