במקום להחזיק פקידה במשרה מלאה, לשלם שכר דירה ולשלם כסף על הוצאות משרד קבועות, אנחנו בחברת biTime מעניקים לך את כל שירותי המשרד תחת קורת גג אחת.
אנו נעמיד לרשות לקוחותיך מוקד טלפוני אנושי שיפעל במשך 6 ימים בשבוע –
בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 ובימי ו' בין השעות 8:30-12:00.
צוות חברת biTime ערוך ומוכן להגיש הצעות, להילחם על כל הצעת מחיר ולסגור עסקאות, וכך למעשה להגדיל את היקף התיק שלך.
לחברת biTime מערכת לניתוב שיחות משוכללת, המעניקה ללקוח שלך שירות אישי.
הלקוח שלך יתקשר למספר טלפון שיוקצה למשרד שלך בלבד (אפשר להישאר עם מספר טלפון קיים), ולמעשה יגיע ישירות אלינו מבלי לדעת שגורם חיצוני מתפעל את הפוליסה שלו.
כל השיחות עם הלקוח מוקלטות ומתויקות בתיק הלקוח.
הלקוח שלך מתקשר למשרדך ולמעשה מגיע ישירות אלינו. אנו נטפל בכל התהליך הנדרש עד להוצאת הרכב מהמוסך וקבלת הפיצוי מחברת הביטוח.
אתה למעשה תתפנה לעסוק בתחומים נוספים בראש שקט, בהם קיום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים נוספים, גיוס לקוחות חדשים ועוד.
תהיה בטוח שבזמן הזה לקוחותיך מקבלים שירות אדיב, אישי ומקצועי ביותר ונפח התיק שלך גדל ואתה מרוויח יותר כסף.
חברת biTime עובדת בשיתוף פעולה עם חברת bafi, במסגרתה יוקם לכל לסוכן מאגר לקוחות הכולל את כל המסמכים הרלוונטיים ואת תיעוד כל שיחות הטלפון שקיימנו עם הלקוח. כל המסמכים ישמרו בענן של חברת bafi ולך תהיה גישה לכל הקבצים האלו והרשאה לחסימה מידית במקרה של סיום ההתקשרות.
חברתנו היא הראשונה בתחום הביטוח האלמנטרי המעניקה שירותי תפעול לסוכני ביטוח מבלי לגזור עמלה מעליהם, כך שהעמלות ממכירת ביטוח עוברות לסוכן בלבד.
חברת biTime מונה צוות מקצועי בעל 25 שנות ניסיון במתן שירותי תפעול לסוכנים וללקוחות פרטיים.
אין צורך באישור או ברישיון כלשהו כדי לעסוק במתן שירותי תפעול.
חברת biTime מלווה סוכני ביטוח להצלחה.
המשרד מעניק הדרכות בתחום המקצועי ובתחום ניהול המשרד, וכן מסייע לך בבדיקת העמלות אל מול חברות הביטוח ובהטעמת תהליכי עבודה נדרשים בקרב צוות העובדים.



